مدیریت پشتیبانی

SERVICE SUPPORT MANAGEMENT

دپارتمان‌ پشتیبانی

خدمات نگهداری و پشتیبانی شرکت کیتکو یک راه حل جامع، چابک و کم هزینه برای سازمان‌ها می باشد تا فارغ از ابعاد، گستره‌ی جغرافیایی و سطح نفوذ فناوری اطلاعات دغدغه‌ای نسبت به خدمات پشتیبانی فناوری اطلاعات و ارتباطات سازمان خود نداشته باشند. ما به عنوان یک شریک تجاری با پیاده سازی راه حل‌های یکپارچه و ساختار یافته‌ی پشتیبانی تضمین می‌کنیم تا همواره سیستم‌های کاربری، تجهیزات جانبی، مواد مصرفی، نرم‌افزارهای عمومی و تخصصی سازمان‌ها بدون وقفه در دسترس باشند.

  • پیاده سازی استاندارد جامع عملیات انفورماتیک سازمانی ITIL.
  • روشمندسازی انبارش دارایی انفورماتیک سازمانی.
  • روشمندسازی سیستم کنترل‌متریال و نقطه سفارش مصرفی انفورماتیک.
  • روشمندسازی سیستم پشتیبانی متمرکز از راه دور کاربران سازمانی.
  • نگهداری و پشتیبانی از عملیات فناوری اطلاعات سازمان‌ها و پروژه‌های متعدد داخلی و بین المللی بصورت فیزیکی و از راه دور.
  • محصول تجاری سازی شده‌ی مرکز تماس اشتراکی پشتیبانی از راه دور؛ راه‌حل چابک و کم هزینه‌ی پشتیبانی و آموزش کاربران نهایی سازمانی.

با واحد پشتیبانی شرکت کیتکو تماس بگیرید!

اگر کسب و کار شما نیاز به مشاوره با خبرگان فناوری اطلاعات و ارتباطات دارد، دپارتمان‌های تخصصی شرکت کیتکو آماده‌ی همراهی با شماست.
کیتکو – شرکت فناوری اطلاعات کیسون
سبد خرید