کیتکو بهمنظور آسانسازی و تسریع مراحل ارتباطی و زمانی دریافت خدمات و محصولات، اقدام به تجاری سازی برخی از پرکاربردترین محصولات و خدمات خود نموده و آنها را در قالب پلنهای مختلف و مقیاس پذیر به بازار فناوری اطلاعات و ارتباطات ارائه میدهد. نکتهی حائز اهمیت در محصولات ارائه شده بهره بردن آنها از تجربیات و تعهد ما به مشتریان برای ارائهی بهینهترین راه حل موجود با توجه به ابعاد سازمان و طرح مورد نظر میباشد.
در طراحی محصولات کیتکو ضمن تاکید بر اصول کیفیت و بهینهسازی منابع، راهبرد بلندمدت بومیسازی فناوری به منظور پوششدهی بازارهای داخلی با توجه به ویژگیهای خاص کسب و کار کشور ایران مدنظر قرار گرفته است.
طراحی شده برای پوشش نیازمندیهای کسب و کارهای کشور ایران امکان ارائه و پیاده سازی در سطح بینالمللی انطباق با استانداردهای علمی بینالمللی مقیاسپذیری و توسعهپذیری بهینهسازی شده برای پوشش نیازهای متفاوت تضمین امنیت اطلاعات و کیفیت دادهها پشتیبانی کامل از ویژگیهای زبانی فارسی آموزش و پشتیبانی از داخل کشور.
زیرساخت اجارهای اختصاصی سازمانی؛ محصولی فیزیکی در قالب کانکس قابل حمل و یا رکهای مستقل پرتابل تجهیزات بوده که بر اساس نیاز مشتری پیکربندی و برنامه ریزی شده و به صورت اجارهای ارائه می گردد. این محصول مناسب پروژهها و سازمانهایی است که تمایلی به سرمایهگذاری بزرگ روی زیرساخت و نگهداری فناوری نداشته و یا از نظر زمانی در شرایطی هستند که زمان کافی برای پیاده سازی زیرساخت دلخواه خود را ندارند.
تولید نرم افزارهای خاص منظوره برای کنترل و مدیریت اطلاعات دغدغهی عمومی مدیران بوده که همواره جزو پرهزینهترین و طولانی مدت ترین اقدامات سازمانها میباشد. کیتکو با ارائهی یک پلتفرم اختصاصی این امکان را به شما میهد تا با حداقل دانش برنامه نویسی، نسخهای از نرم افزارهای مورد نیاز خود را به صورت ماژولار تولید کنید که با کسب و کار شما بیشترین همخوانی را داشته باشد.
سیستم تحت وب و قابل دسترسی در تمامی سکوهای موجود برای کنترل عملیات HSE پروژهها و سازمانها بر اساس استاندارد QHSE. این محصول نقش مهمی در مدیریت اطلاعات و فرایندهای ایمنی ایفا کرده و دقت تیمهای ایمنی را در مدیریت و کاهش حوادث بالا می برد.
سیستم تحت وب جهت پوشش کامل چرخهی عمر مدیریت پروژههای سازمان به صورت یکپارچه بر اساس استانداردهای مرسوم مدیریت پروژه ازجمله PMBOK و ISO21500 . این محصول علاوه بر قابلیت سفارشی سازی و بر اساس نیازهای خاص مشتری، امکان تخصصی سازی بر اساس نیازهای خاص هر پروژه را داشته و میتواند بعنوان یک ابزار اختصاصی در جهت مدیریت عملکرد پروژهها مورد استفاده قرار گیرد.
میز اشتراکی خدمات پشتیبانی از راه دور یک خدمت در قالب محصول تجاری سازی شده است تا به سازمانهای بزرگ این امکان را بدهد که بدون هزینههای هنگفت تاسیس واحد پشتیبانی فناوری اطلاعات نسبت به کارکرد بی نقص عملیات نگهداری، از وضعیت سیستم های کاری، کاربران، تجهیزات و اقلام مصرفی خود اطمینان داشته باشند.
تهران – سعادت آباد، بالاتر از میدان کاج، نبش خیابان دوم (عبقری) پلاک 18، طبقهی دوم.
کد پستی: 1998618871